CASE STUDY
Η επανάχρηση του εξωτερικού χώρου της “Auto Unit car rental” έχει ως βασική γραμμή την αρμονία με το κεντρικό κτήριο της εταιρείας (Επισημη αντιπρωσωπεία Renault) που εδρεύει ακριβώς απέναντι, ως εκτούτου η σύνδεση θα πρέπει να είναι εμφανής. Τα χρώματα που επιλέχτηκαν είναι το μπλε και το κίτρινο, διχρωμία σε έντονους τόνους που τραβάει την προσοχή στον πολυσύχναστο δρόμο. Το κύριο υλικό είναι το μέταλλο, ένα σύγχρονο υλικό που συνδέεται με το αυτοκίνητο. Οι μεγάλες σε διάσταση και έντονες σημάνσεις, προβάλλουν με τον πιο δυνατό τρόπο την επιχείρηση.
idicon.gr 2024 All Rights Reserved.